12/06 2007

RWE Stoen otwiera punkt obsługi w Galerii Mokotów


Od dzisiaj warszawiacy mogą odwiedzać nowy punkt obsługi RWE Stoen, zlokalizowany w Galerii Mokotów. RWE Stoen jest pierwszą spółką energetyczną, która oferuje tę formę kontaktu z klientem.
 
Osoby odwiedzające nowy punkt obsługi RWE Stoen mogą uzyskać tam wszelkie informacje dotyczące usług firmy oraz załatwić formalności związane z energią elektryczną. Dzięki jednolitemu systemowi informatycznemu konsultanci mają dostęp do aktualnych informacji o każdym z klientów RWE Stoen. Pozwoli to klientom na załatwianie wszystkich formalności poza płatnościami za energię elektryczną. „Wyspa” będzie czynna w godzinach otwarcia Galerii Mokotów.
 
Działamy z nową energią. Punkt obsługi RWE Stoen w Galerii Mokotów to nasz kolejny krok w stronę otwierającego się rynku energii. Chcemy być blisko naszych klientów, dopasować się do ich stylu życia, dlatego zdecydowaliśmy się na ten nowatorski w branży energetycznej sposób kontaktu z nimi. Mamy nadzieję, że wyspa RWE Stoen spodoba się warszawiakom – powiedziała Joanna Kalbarczyk, Dyrektor Obsługi Klienta i Billingu RWE Stoen.
 
Punkt obsługi w Galerii Mokotów jest kolejnym udogodnieniem dla klientów RWE Stoen. Od maja tego roku Centrum Kontaktu z Klientem, które prowadzi obsługę telefoniczną i korespondencyjną jest czynne 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Do dyspozycji klientów pozostaje także sześć Centrów Obsługi Klienta, z których cztery zostały zmodernizowane. Osoby często korzystające z Internetu mogą wypełniać interaktywne formularze, dostępne na stronie www.rwestoen.pl. Firma oferuje ponadto dużą dowolność sposobów płatności za energię elektryczną – opłat można dokonywać za pośrednictwem wszystkich dostępnych, bezpiecznych form płatności gotówkowych i bezgotówkowych. Nazwy taryf, z których korzystają klienci indywidualni zostały na początku tego roku zmienione na bardziej przyjazne: „Energia non stop” i „Energia 10 + 14”.
 
Wszystkie działania prowadzone przez RWE Stoen służą podnoszeniu jakości obsługi i satysfakcji klientów.