Stan licznika u klientów odczytuje reprezentujący RWE kontroler poboru energii. W kontakcie z klientem zobowiązany jest przedstawić się oraz na życzenie klienta okazać legitymację służbową.

Wskazanie licznika jest podstawą do rozliczenia zużytej przez klienta energii elektrycznej pobranej przez niego w danym okresie rozliczeniowym.

Wszystkie liczniki są zaplombowane. Należy dbać o to, aby plomby nie zostały uszkodzone. Jeśli licznik wymaga zdjęcia (np. remont lokalu), klient powinien wystąpić do RWE o zgodę na rozplombowanie licznika (np. telefonicznie).

 

Nie było Cię w domu podczas dokonywania odczytu przez pracowników RWE Polska?

Zgłoś nam aktualny stan licznika!

Można to zrobić w następujący sposób:

  • zostawić w każdym Centrum Obsługi Klientów
  • zgłosić e-mailem podając zawarte w zgłoszeniu informacje
  • skontaktować się z RWE Polska telefonicznie

Dla grup G11 i G12 typ 12EA5  (PDF | 86 KB)

 
Więcej o licznika na stronie www.rwestoenoperator.pl